Tunnistautumisen yhteydessä saat ilmoituksen "tietoja ei löydy"

Mahdollisia syitä:

  • Olet alaosaston tai toimikunnan toimihenkilö ja sähköpostisositteesi on kirjattu valmiiksi järjestemään sihteerin toimittamien organisaatiotietojen mukana
  • Käyttäjätunnuksesi (sähköpostiosoitteesi) löytyy jo järjestelmästä rekisteröitymisesi johdosta

 




Pääset kirjautumaan intraan käyttäjätunnuksella ( = sähköpostiosoiteesi).

Tarkista ensin löytyykö käyttäjätunnuksesi intran käyttäjäkannasta, eli;

A) Klikkaa osoitetta https://www.scy.fi/kirjautuminen.html ja ...
B) klikkaa hiirellä sivulla olevaa "Unohditko salasanasi" linkkiä ja ...
C) tilaa ohjeiden mukaisesti uusi salasana antamaasi sähköpostisositteeseen.

Mikäli järjestelmässä oleva käyttäjätunnus (sähköpostiosoite) vastaa "Unohditko salasanasi" linkkiin kirjoittamaasi sähköpostiosoitetta, uusi salasana lähetetään kirjoittamaasi sähköpostiin. Mikäli sähköpostiosoitteet eivät täsmää, eli ovat erilaiset, lähetystä ei turvallisuussyistä tehdä ja ole tällöin yhteydessä ylläpitoon yhteydenottolomakkeella.

Jos ei viestiä kuulu, niin kannattaa tarkistaa myös sähköpostiohjelmasi roskapostikansio, ettei salasanaviesti ole tallentunut sinne.