Helsingin ao

Alaosaston perustava kokous pidettiin vuonna 1979 huhtikussa, 28 aktiivisen collieharrastajan voimin. Takana onkin jo yli 35 vuoden historia monipuolista toimintaa pääkäupunkilaisten collieharrastajien tukemiseksi ja yhdessäolon mahdollistamiseksi. Vanhat perinteet velvoittavat ja uudet harrastajat ovat lämpimästi tervetulleita mukaan joukkoomme, jotta toimintamme pysyy aktiivisena ja monipuolisena. Mukaan voit tulla jo siinä vaiheessa, kun koiran hankinta on vasta suunnitteilla! Toki oman collien kanssa mukaan tuleminen on jo konkreettisempaa.

Tiistaisin alaosaston väki kokoontuu collieineen klo 19.00 Talinhuipun koirapuistoon Vermon raviradan tallien takana. Olet tervetullut mukaan tutustumaan alaosastolaisiin sekä heidän koiriinsa. Samalla voimme keskustella eri harrasteista ja tulevista tapahtumista, joita alaosasto jäsenilleen järjestää talkooperiaatteella. Vuoden lopussa juhlistamme harrastekauden loppua perinteisellä Juhlaillallisella, jonne mahtuu ilmoittautumaan 50 nopeinta alaosastolaista.

Vuosikokouskutsu

Haluamme toivottaa jäsenet tervetulleiksi Helsingin alaosaston vuosikokoukseen 20.1.2024 klo 12 lounasravintola ja pitopalvelu Madmar, yrittäjäntie 13. 01800 Klaukkala. Paikan päällä kahvitus. Tulethan paikan päälle ajoissa jäsenyyden tarkastusta varten.  Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat ja palkitaan vuoden colliekilpailujen voittajat.

Colliekilpailujen tulokset toimitetaan sihteerin sähköpostiin scyhel.sihteeri@gmail.com. Viestin otsikkoon laji + koiran virallinen nimi (esim. Näyttelyt / Utulan Pupuna), vain 1 laji per viesti, laita viestiin myös jäsennumerosi, nimesi sekä yhteystietosi, koiran tulokset, pisteet sekä linkki koiranettiin. Jokainen viesti kuitataan saapuneeksi, jos et parin päivän sisään ole saanut kuittaus viestiä niin ota yhteyttä. Mikäli koira osallistuu useampaan kilpailuun, tulee jokaisesta lähettää erikseen uusi viesti. Noudatamme pääyhdistyksen kilpailujen sääntöjä. Palkintoja ei postiteta, vaan ne tulee noutaa vuosikokouksesta.

Alaosaston hallitukseen kaivataan uusia, innokkaita jäseniä erovuoroisten tilalle. Hallitustoimintaan osallistuakseen ei tarvitse omata aiempaa kokemusta yhdistystoiminnasta, vaan reipas mieli, yhteistyöhenki ja kiinnostus rotua kohtaan riittää.

Hallitus 2024

Puheenjohtaja: Taru Kalkas (2023-2024)
Vara pj: Tiia Turtola (2024-2025)
Rahastonhoitaja: Suvi Lintunen (2023-2025)