Kymen alaosaston vuoden colliekilpailusäännöt

Kymen alaosaston vuoden 2021 colliekilpailuissa noudatetaan pääyhdistyksen sääntöjä. Pääyhdistyksen säännöt löydät osoitteesta: https://www.scy.fi/jasenille/scy-jasenille/saannot-ja-ohjeet/vuoden-2021-colliekilpailut/

Osallistuminen alaosaston sähköpostiin osoitteeseen: scykymenao@gmail.com  1.1.2024 klo 23:59 mennessä.

Huom! Palkintojen jako tapahtuu ainoastaan vuosikokouksen yhteydessä emmekä postita palkintoja jälkikäteen.

Vuosikokouskutsu

Tervetuloa Kymen Alaosaston vuosikokoukseen!

Vuosikokous järjestetään tutuissa tiloissa Keltakankaan ABC:n kokoustilassa (Hallitie 2) 21.1.2024 klo 14 alkaen. Kahvitarjoilu. Kokousmateriaalit on mahdollista saada sähköisessä muodossa. Ilmoitathan alaosaston sähköpostiin, mikäli haluat materiaalit sähköisesti (scykymenao@gmail.com).

Vuosikokouksessa käymme läpi kulunutta vuotta sekä sääntömääräisiä asioita. Mietimme myös tulevaisuuden suunnitelmia ja tapahtumia. Lisäksi palkitsemme vuonna 2023 Colliekilpailussa menestyneet koirakot sekä uudet valiot. Palkinnot ovat noudettavissa ainoastaan vuosikokouksen yhteydessä, emme postita palkintoja jälkikäteen. Muistathan ilmoittaa Colliekilpailun tulokset 1.1.2024 (klo 23.59) mennessä osoitteeseen scykymenao@gmail.com.

Käytämme Colliekilpailun pistelaskussa pääyhdistyksen sääntöjä. Autamme mielellämme, mikäli tarvitset apua pisteiden laskun kanssa! Alaosaston hallituksen kokous pidetään heti vuosikokouksen jälkeen.

Vuoden 2024 hallitukseen kaivataan uusia jäseniä erovuorossa olevien tilalle!