Päivi Iivosen esittely

Olen 33-vuotias yhdistys- ja koiraharrastusaktiivi Sievistä Pohjois-Pohjanmaalta, jonka arkipäivät menevät valtion leivissä työ- ja elinkeino asioiden parissa ja vapaa-aika koiramaisten harrastusten kanssa. Toimin tällä hetkellä Suomen Collieyhdistyksessä hallituksen, tulostoimikunnan, paimennustoimikunnan ja nettityöryhmän jäsenenä. Tämän lisäksi myös mm. SCY:n Pohjois-Suomen alaosaston puheenjohtajana. Vapaa-aikani kuluu mukavasti sileäkarvaisten collieideni kanssa touhuten eri harrastusten parissa sekä jalostus- & kasvatustyössä kennelnimellä Diamondfox.

Koirat ja koiraharrastukset ovat tulleet minulle niin sanotusti ”äidinmaidossa” sillä meillä on aina ollut koiria perheessä, joiden kanssa on harrastettu. Tällä hetkellä laumaani kuuluu avopuoliso, kuusi sk.collieta ja avopuolison kahdeksan käyttölinjaista siperian huskya. Collieideni kanssa harrastan enimmäkseen koiranäyttelyitä ja perinteistä lampaiden paimennusta, mutta myös muitakin lajeja harrastetaan PK-lajeista agilityyn. Yhdistysaktiivi olen ollut lukioajoista lähtien ja irti en ole päässyt, vaikka olen yrittänyt. ”Veri” vetää aina mukaan toimintaan ja erilaisiin kehittämisprojekteihin. Innostun helposti kaikesta uudesta ja mielenkiintoisesta, jonka myötä olen yleensä aina mukana siellä missä jotain uutta luodaan tai kehitetään.