Niina Korpelan esittely

Kuvaaja: Riina Lummekari

Asun Ylöjärvellä, Tampereen kupeessa. Perheeseeni kuuluu aviomiehen lisäksi kissa ja kolme koiraa, joista kaksi on nahkoja; äiti ja tytär.
Collieidemme kanssa harrastan aktiivisesti näyttelyitä, paimennusta, pk-jälkeä ja agilityä (josta vanhempi collie on jo eläköitynyt). Lisäksi olemme harrastaneet/kokeilleet tokoa/tottista, pk-hakua, canicrossia, vetohiihtoa, rallytokoa..

Minut valittiin pääyhdistyksen hallitukseen varajäseneksi vuosille 2023-24. Saan toimia sekä alaosastojen että paimennustoimikunnan yhdyshenkilönä hallituksessa. SCY Pirkanmaan alaosaston hallituksen jäsenenä minulla pyörähti nyt kuudes vuosi käyntiin. Lisäksi olen järjestämässä tämän vuoden collieiden pääerikoisnäyttelyä. Muistakin tapahtumien järjestämisistä on kokemusta: collieleiri, match showt, paimennuspäivät, yms.

Kennelnimi löytyy mutta saa nähdä tuleeko sille nimelle koskaan pentueita. Yhden yhteistyöpentueen olen tehnyt koirieni kasvattajan kanssa ja siitä pentueesta on nuorempi colliemme.