Kasvattajan liittämät jäsenet

Kasvattajalla, joka on itsekin SCY:n jäsen, on 1.1.2020 alkaen mahdollisuus liittää pennunostajat 6 kk:n sisällä pentueen syntymästä yhdistyksen jäseniksi ensimmäiseksi vuodeksi (=liittämisvuoden/kalenterivuoden loppuun saakka) puoleen hintaan ilman liittymismaksua (=16,5 €/uusi jäsen), tähän varatulla lomakkeella. Se toimitetaan jäsensihteerille (huom. ei hallituksen sihteerille!) joko postitse tai sähköpostin liitteenä skannattuna ja allekirjoitettuna. Löydät lomakkeen tämän sivun vasemmasta laidasta.

• Etu on tarkoitettu käytettäväksi pennunostajille, jotka eivät ole SCY:n jäseniä pentua (lomakkeessa mainitulta ja allekirjoittaneelta kasvattajalta kasvatin lomakkeessa mainitusta pentueesta) ostaessaan ja ovat näin ollen uusia jäseniä liitettäessä.
  • Uusi jäsen = ei ole ollut koskaan aiemmin SCY jäsen TAI jäsenyys on päättynyt yli vuosi sitten).
  • Uudet jäsenet tulee liittää kaikki kerralla 6 kuukauden sisällä pentueen syntymästä
  • Jäsenyys on voimassa vasta, kun
    • kasvattaja on suorittanut maksun kokonaisuudessaan (ilman liittymismaksua) jäsensihteerin toimittamilla jäsenmaksulaskuilla (laskutus suoraan kasvattajalle)
    • ja SCY:n hallitus on hyväksynyt henkilön/henkilöt jäseneksi