Pirkanmaan ao

Pirkanmaan alaosasto on perustettu vuonna 1978 ja on yksi Suomen Collieyhdistys ry:n yhdestätoista rekisteröimättömästä alaosastosta. Kaikki SCY:n Tampereen seudulla asuvat jäsenet ovat automaattisesti myös Pirkanmaan alaosaston jäseniä. Tällä hetkellä alaosastossa on jäseniä noin 200. Alaosasto järjestää toimintaa ja tapahtumia kaikille colliehenkisille ihmisille. Useimmat tapahtumat ovat avoimia myös muille koiraharrastajille. Tapahtumista saat lisätietoa Colliesanomat-lehden alaosastopalstalta, alaosaston Facebook-sivulta ja näiltä www-sivuilta. Alaosaston hallituksen jäsenet ja yhdyshenkilöt vastaavat myös mielellään kysymyksiin sekä ottavat vastaan ideoita ja ehdotuksia. Jos olet halukas tulemaan mukaan toimintaan niin toivotamme sinut tervetuleeksi.

Tervetuloa mukaan toimintaan!

scy.pirkanmaa@gmail.com

Vuosikokouskutsu

Tule mukaan kertomaan mielipiteesi menneen vuoden tapahtumista ja aktiviteeteista sekä ehdottamaan ohjelmaa tulevalle vuodelle!

SCY:n Pirkanmaan alaosaston vuosikokous pidetään perjantaina 19.1.2024 klo 17.30 alkaen Pohjois-Hämeen Kennelpiirin tiloissa osoitteessa Tampereentie 484, Lempäälä. Vuosikokoukseen on vapaa pääsy kaikille alaosaston asioista kiinnostuneille SCY:n jäsenille. Vuosikokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat sekä jäsenten esille nostamat asiat. Mikäli jäsen haluaa nostaa asian käsiteltäväksi vuosikokoukseen, tulee siitä tehdä kirjallinen esitys joko sähköpostilla tai kirjeitse viimeistään 31.12.2023 klo 23.59.

Hallituksesta on vapautumassa paikkoja, joten nyt on oiva mahdollisuus päästä käytännössä vaikuttamaan alaosaston toimintaan! Rahastonhoitajan pesti on myös avoinna. Tehtäviin perehdytetään ja tehtävistä voi tiedustella etukäteen laittamalla sähköpostia osoitteeseen scy.pirkanmaa@gmail.com  .
Vuosikokoukseen on mahdollista osallistua sekä paikan päällä että etäyhteydellä.
Ilmoittaudu joko paikan päälle tai etäosallistujaksi maanantaihin 15.1.2024 mennessä verkkolomakkeella osoitteessa: https://bitly.ws/WUK7  . Ilmoittautuminen on sitova.

Vuosikokouksessa palkitaan alaosaston vuoden menestyksekkäimmät colliet. Noudatamme vuoden 2023 Colliekilpailuissa pääyhdistyksen sääntöjä, jotka löytyvät pääyhdistyksen verkkosivuilta. Ilmoittautuminen Pirkanmaan alaosaston järjestämään Colliekilpailuun tulee tehdä sähköpostilla scy.pirkanmaa@gmail.com  viimeistään 1.1.2024 klo 23.59. Myöhästyneitä ilmoittautumisia ei huomioida. Ilmoita yhden koiran tulokset yhdellä sähköpostilla. Mainitse sähköpostissa koiran omistajan/haltijan jäsennumero. Koiran voi ilmoittaa kilpailuun vain koiran omistaja tai sen haltija. Diplomit jaetaan paikan päällä eikä niitä postiteta.

Tervetuloa!
Pirkanmaan ao:n hallitus

Hallitus 2024

Puheenjohtaja Tea Palander (2024-2025)