Pohjanmaan alaosaston vuoden colliekilpailusäännöt

Joka vuosi palkitaan alaosaston alueen menestyneimmät colliet. Tuloksensa ilmoittaneista palkitaan kolme parasta jokaisesta luokasta vuoden alussa pidettävässä vuosikokouksessa. Myös valioituneita, luokkanousijoita sekä koulutustunnuksen saaneita muistetaan. Lisäksi alaosasto jakaa jäsenilleen harrastemerkkejä alaosaston/rotujärjestön hyväksi tehdystä työstä.

SCY Pohjanmaan vuosikokous 2024

SCY Pohjanmaan alaosaston vuosikokous pidetään lauantaina 20.1.2024 klo 13:00 alkaen Seinäjoella Ravintola Talriikissa (Kauppatori 3, Seinäjoki).

Kokouksessa käydään läpi sääntömääräiset asiat, suunnitellaan tulevan vuoden toimintaa, valitaan uudet hallituksen jäsenet erovuoroisten tilalle sekä palkintaan Vuoden Colliekilpailussa menestyneet. Emme postita palkintoja jälkikäteen. Kokouksen jälkeen on mahdollista ruokailla omakustanteisesti. Alaosasto tarjoaa jälkiruoan!

COLLIEKILPAILUUN OSALLISTUMINEN:
Lähetä tulokset lomakkeella 1.1.2024 klo 23:59 mennessä.

Myöhässä tulleita tuloksia ei huomioida. Huomioithan, että alaosaston kilpailuun ei osallistuta pääyhdistyksen lomakkeilla.
Noudatamme pääyhdistyksen sääntöjä muutamaa lisäystä lukuun ottamatta. Löydät pääyhdistyksen säännöt SCY:n jäsensivuilta kirjautumalla sisään.
NÄYTTELYT: Noudatamme pienin lisäyksin pääyhdistyksen sääntöjä. ERI:stä saa 1 pisteen, erikoisnäyttelyissä saadusta ERI:stä 1,5 pistettä. Mikäli koira on saanut SA:n, ERI:stä ei saa erikseen pisteitä.
AGILITY: Noudatamme pienin lisäyksin pääyhdistyksen sääntöjä. Virhepisteistä 0,1-25vp saa 20 % nollatuloksesta, eli 1-luokan 0,01-25vp saa 0,2p., 2-luokan 0,01-25vp saa 0,4p. ja 3-luokan 0,01-25vp saa 0,6p.
MONITOIMICOLLIE: Kategorian laskennassa hyödynnämme pääyhdistyksen kasvattaja-/jalostuskoirakilpailun taulukkoa, terveyspisteet pois lukien. Näyttelyiden ERI:stä saa 1 pisteen. Monitoimicolliekisaan otetaan mukaan yksi tulos/laji/koira.
​Ilmoitathan vuonna 2023 valioituneet, koulutustunnuksen saaneet tai luokassa nousseet koirat meille. Näyttelyvalioista huomioimme FI MVA, FI JMVA, FI VMVA, NORD MVA, C.I.B.
Kerro myös, mikäli koira on aloittanut kisaamisen kyseisenä vuonna ja osallistuu tulokaskisaan.

Lämpimästi tervetuloa vuosikokoukseen ja menestystä colliekilpailuihin!

Tarkemmat ohjeet: https://scypohjanmaa.weebly.com/2023-saumlaumlnnoumlt--ohjeet.html