Keski-Suomen alaosaston vuoden colliekilpailusäännöt

Vuosikokouskutsu

Lämpimästi tervetuloa Keski-Suomen alaosaston vuosikokoukseen lauantaina 13.1.2024 kello 12 JAT ry:n kerhotalolle osoitteeseen Sykeraitti 6, 40630 Jyväskylä.

Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat ja valitaan hallitukseen uudet jäsenet erovuoroisten tilalle. Kokouksessa palkitaan vuoden 2023 alaosaston colliekilpailussa menestyneet ja vuoden aikana valioituneet koirat (ohjeet alla).

Ensi vuodelle tarvitaan sihteerin, rahastonhoitajan sekä varapuheenjohtajan paikalle uudet henkilöt, jotta jatkoa hieman huterassa tilanteessa olevalle Keski-Suomen alaosastolle voidaan suunnitella. Tule rohkeasti paikalle seuraamaan, tutustumaan ja ideoimaan. Kokouksessa on kahvitarjoilu.

Tervetuloa kaikki alaosaston toiminnasta vähänkin kiinnostuneet!

Ohjeet Keski-Suomen colliekilpailuun:

Alaosaston colliekilpailussa noudatetaan pääyhdistyksen kisan sääntöjä ja pisteidenlaskua, jotka löytyvät jäsensivuilta https://www.scy.fi/jasensivut/saannot-ja-ohjeet/vuoden-2023-colliekilpailut/ . Lisäksi jaossa on Monitoimicollie -kiertopalkinto (tulos vähintään kahdesta lajista) ja Topin plakaatti (vuoden parhaan tokotuloksen kiertopalkinto).

Ilmoitathan pisteet ja tulokset sekä mahdolliset valioitumiset 1.1.2024 klo 23.59 mennessä alaosaston sähköpostiin kscolliet@gmail.com.

Jos ilmoitat useamman koiran tuloksia, laita jokaisen koiran pisteet eri viestillä. Viestin otsikoksi koiran nimi. Emme kuittaa viestejä erikseen tulleeksi, ellei niissä ole jotain epäselvää. S-postisi tulee kyllä perille, jos siitä ei tule virheilmoitusta :). Tulethan vuosikokoukseen kuuntelemaan tulokset ja hakemaan palkinnot. Jos olet ilmoittanut tuloksia etkä pääse paikalle, sovi jonkun kanssa palkintojen toimituksesta etukäteen.

Toivomme mahdollisimman monen Keski-Suomen colliekoirakon tuloksia kilpailuun. Pienikin tulos voi ratkaista eli osallistuthan lajista/lajeista ja tuloksista riippumatta!