Satakunnan ao

Satakunnan alaosasto on yksi Suomen Collieyhdistyksen 11 paikallisosastosta. Alaosaston jäseniä ovat automaattisesti kaikki alueella asuvat pääyhdistyksen jäsenet sekä toiminta on avointa kaikille SCY:n jäsenille asuinpaikasta huolimatta. Toimintamme on keskittynyt lähinnä Porin alueelle vaikka toiminta-alueemme käsittää koko Satakunnan sekä sen reuna-alueet.

Alueen collieharrastajat olivat kokoutuneet pitkään jo ennen vuonna 1983 Ulvilassa pidettyä perustuskokousta. Ensimmäisen kymmenen vuoden aikana toiminta oli hyvinkin aktiivista ja säännöllisissä koulutuksissa kävi jopa 60 jäsentä. Satakunnassa keskityttiin erityisesti palveluskoirien koulutukseen ja alueella onkin ollut useita menestyksekkäitä palveluskoiracollieita.

Viime vuosina toimina on ollut melko hiljaista. Pienellä porukalla on kuitenkin järjestetty näyttely-, toko- ja rallytokokoulutuksia, paimennuspäiviä sekä mätsäreitä. Alaosasta kaipaakin uusia ihmisiä mukaan toimintaan. Uusille jäsenillä on hieno mahdollisuus päästä vaikuttamaan siihen millaista toimintaa alueella jatkossa järjestetään. Tule mukaan toimintaan edistämään alueemme collieharrastusta ja näin koko rodun säilymistä monipuolisena koti- ja harrastuskoirana!

Alaosaston sähköposti: satakunta.scy@gmail.com

Seuraa myös alaosastoamme Facebookissa! Ryhmässä tiedotamme alaosaston asioista sekä tapahtumista.

Vuosikokouskutsu

Satakunnan alaosaston vuosikokous pidetään 15.01.2024 klo 18:30 alkaen  Yhteisötalo Otavan Valkoinen huone -kokoustilassa (Otavankatu 5 A, 2. krs., 28100 Pori).

Vuosikokousessa jaettavia alaosaston vuoden colliekilpailujen palkintoja ei postiteta, vaan ne tulee noutaa paikan päältä. Alaosaston vuoden colliekilpailuihin voi ilmoittautua osoitteeseen satakunta.scy@gmail.com.

Säännöt alaosaston kilpailuun löydät tästä linkistä

Kiinnostaako alaosaston asiat?

Satakunnan alaosasto etsii hallitukseensa uusia aktiviisia jäseniä! Minkäänlaisia pohjataitoja ei tarvita, vaan riittää, että on kiinnostunut erilaisten tapahtumien järjestelyihin osallistumisesta Satakunnan alueella ja pystyy ottamaan osaa hallituksen etäkokouksiin, joita on noin 5 vuodessa. Mikäli kiinnostus heräsi, ota yhteyttä joko jo etukäteen sähköpostilla satakunta.scy@gmail.com  tai saavu vuosikokoukseen paikan päälle :)

Hallitus 2024