Kymen ao

Kymenläänin alaosaston historiaa

Kymenläänin alaosaston perustava kokous pidettiin 5.3.1978 Luumäellä. Läsnä oli 26 innokasta SCY:n jäsentä Kymenläänin alueelta. Reijo Tuovinen edusti kokouksessa SCY:tä. Alaosasto oli tuolloin maantieteellisesti laajempi, alue ulottui Pyhtäältä lähes Savonlinnaan saakka. Iitti, Jaala ja Suomenniemi olivat alueen pohjoisimmat kunnat. Tämä aluejako oli voimassa n. 30 vuotta, kunnes itäiset alueet Luumäeltä alkaen eriytyivät omaksi alaosastokseen.

Alusta alkaen alaosato on ollut hyvin aktiivinen. Alkuaikoina on järjestetty mm. kerhoiltoja, kesäleirejä, match showta sekä jalostustarkastuksia. Nykyään pyrimme järjestämään vuosittain luonnetestin sekä vaihtelevasti muuta toimintaa. Tätä muuta toimintaa ovat esimerkiksi jalostustarkastukset, lajiintutustumispäivät, valokuvauspäivät, yhteislenkit, näyttelytreenit sekä match showt. Aina vuoden päätteeksi vietämme alaosaston yhteiset pikkujoulut.

Otamme myös ideoita ja toiveita vastaan! Kerro meille, esimerkiksi sähköpostitse, mitä haluaisit tehdä colliesi kanssa.

Alaosaston sähköposti: scykymenao@gmail.com

Tapahtumien tiedotuskanavana toimii Alaosastomme omat Facebook- sivut: SCY – Kymen Alaosasto.

Kaikki Kymenlaakson alueella asuvat Suomen Collieyhdistyksen jäsenet kuuluvat automaattisesti myös Kymenlaakson alaosastoon. Tavoitteenamme on järjestämään alueen jäsenille paljon erilaista toimintaa ympäri vuoden. Mikä olisikaan ihanempaa kuin viettää aikaa yhdessä hyvässä hengessä, rakkaan rotumme parissa.

Nähdään tapahtumiemme merkeissä!

Vuosikokouskutsu

Tervetuloa Kymen Alaosaston vuosikokoukseen!
Vuosikokous järjestetään tutuissa tiloissa Keltakankaan ABC:n kokoustilassa (Hallitie 2) 21.1.2024 klo 14 alkaen. Kahvitarjoilu. Kokousmateriaalit on mahdollista saada sähköisessä muodossa. Ilmoitathan alaosaston sähköpostiin, mikäli haluat materiaalit sähköisesti (scykymenao@gmail.com).
Vuosikokouksessa käymme läpi kulunutta vuotta sekä sääntömääräisiä asioita. Mietimme myös tulevaisuuden suunnitelmia ja tapahtumia. Lisäksi palkitsemme vuonna 2023 Colliekilpailussa menestyneet koirakot sekä uudet valiot. Palkinnot ovat noudettavissa ainoastaan vuosikokouksen yhteydessä, emme postita palkintoja jälkikäteen. Muistathan ilmoittaa Colliekilpailun tulokset 1.1.2024 (klo 23.59) mennessä osoitteeseen scykymenao@gmail.com.
Käytämme Colliekilpailun pistelaskussa pääyhdistyksen sääntöjä. Autamme mielellämme, mikäli tarvitset apua pisteiden laskun kanssa! Alaosaston hallituksen kokous pidetään heti vuosikokouksen jälkeen.
Vuoden 2024 hallitukseen kaivataan uusia jäseniä erovuorossa olevien tilalle!

Hallitus 2024

Karita Raitanen, puheenjohtaja (2023-2025)
Joni Puranen, varapuheenjohtaja (2023-2025)
Heli Kaikkonen, sihteeri (2024-2026)