Tärkeät osoitteet

Suomen Collieyhdistys ry / Ilona Karjalainen
Värtsilänkatu 12B as 1
80200 Joensuu
sihteeri(at)collieyhdistys.fi (suositeltu yhteydenottotapa. Jos et saa vastausta/kuittausta ~10 päivän kuluessa, otathan uudestaan yhteyttä!)

Laskutusosoite:

Suomen Collieyhdistys ry / Anneli Kuisma
Hiedantie 6
34300 Kuru

Muut yhteystiedot löydät tarkemmin vasemmalta valikosta! :)

Huomioithan, että hallituksen sihteeri vastaa vain hallinnollisista asioista. Mikäli asiasi liittyy jäsentietoihin kuten osoitteenmuutoksiin, olethan yhteydessä suoraan jäsensihteeri Johanna Kuuseen (scy.jasenpalvelut@gmail.com).

Ole meihin yhteydessä: hallitus@collieyhdistys.fi

Asiat hallituksen käsiteltäväksi on toimitettava 1-2 viikkoa ennen kokouspäivää sähköpostitse hallituksen sihteerille tai suoraan hallitus@collieyhdistys.fi. Älä ota sihteeriin yhteyttä jäsenyysasioissa, kuten osoitteen päivittämisessä tai pentuejäseniä liittäessäsi, vaan ole näissä tapauksissa yhteydessä jäsensihteeriin (scy.jasenpalvelut@gmail.com).

Jäsenpalveluista tilaat yhdistyksen tuotteita scy.jasenpalvelut@gmail.com